Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74183387
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 3953 din data: 27-03-2012 pusa de rusu catalin :
·  bunaziua domnule primar as dorii sa imi spuneti la cine trebuie sa ne adresam pentru infiintarea unei treceri de pietoni in vlaicu intre lebada si fortuna pentru ca avand in vedere ca peste drum este o sectie de politie, o scoala si un supermarchet iar trecerile de pitoni de la lebada si de la fortuna sunt foarte departe ne simtim un pic dezavantajati.

Intrebarea nr. 3952 din data: 25-03-2012 pusa de WARGA HELMUT :
·  Cine face controlul beneficiarii de ajutor pt incalzire, caci s-ar impune un control la blocul 580 str. alba Iulia in sensul ca exista proprietari care consider ca este just in orasul nostru sa nu avem in spital medicamente suficiente \"ca nu avem bani\"iar pt persoane cu venituri care sa-si permita sa circule cu masina (cu pretul de lux al benzinei), avem fonduri!?

Intrebarea nr. 3950 din data: 22-03-2012 pusa de stanescu alexandru :
·  as dori sa ma interesez ce trbuie facut pt, ca si in zona mea sa apara parcarile cu plata.ma refer la locurile dintre blocuri care se pot licita. as dori sa stiu daca in zona inconjuratoare a pietei agro-alimentare din vlaicu se poate face ceva.am probleme serioase in a gasi un loc cand vin seara acasa si nu din cauza pietarilor ci a locatarilor din zona. sant familii care au chiar si 3 masini parcate cea ce nu mise pare corect. as putea chiar si singur sa platesc pt. un loc de parcare? pe linga vecinii care au cate 2 sau chiar 3 masini parcate mai sant si cateva masini nemiscate de luni sau ani de zile. astpet raspuns si indrumari cu ceea ce pot face pt. a avea un loc de parcare. multumesc

Intrebarea nr. 3945 din data: 06-03-2012 pusa de nagy iosif :
·  Lucuiesc pe str Campurilor din Gai. Acum cateva luni D-nul primar a declarat lucrarile din gai terminate in cea ce priveste canalizarea si amenajarea strazilor. As vrea sa stiu cum ramane cu strada noastra (Campurilor) unde nu s-au facut nici trotuarele nici carosabilul si nici luvrarile de canalizare pluviala nu s-au terminat, iar cei de la ICIM care au lucrat in zonasunt de mult timp plecati de pe aici.Cu stima !

Intrebarea nr. 3943 din data: 03-03-2012 pusa de Cozma Ladislau :
·  Domnule primar vreau sa va rog ca platitor de taxe la zi, sa fiti mai eficienti la controlul actelor la taximetristi, cel putin 25 % nu au actele la zi dar lucra bine mersi . Pentru un control eficient ar fi mai bine sa se faca la dispeceratele firmelor de taxi chemand indicativele cu actele la zi. In speranta ca veti fi mai eficienti in viitor, va multumesc anticipat.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3953 din data: 27-03-2012 pusa de rusu catalin :
·  bunaziua domnule primar as dorii sa imi spuneti la cine trebuie sa ne adresam pentru infiintarea unei treceri de pietoni in vlaicu intre lebada si fortuna pentru ca avand in vedere ca peste drum este o sectie de politie, o scoala si un supermarchet iar trecerile de pitoni de la lebada si de la fortuna sunt foarte departe ne simtim un pic dezavantajati.
Raspuns din data de 09-04-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Solicitarea dumneavoastra a fost repartizata spre solutionare compartimentului de specialitate din cadrul Primariei Municipiului Arad, si solicitarea a fost dezbatuta in cadrul sedintei Comisiei de Sistematizare a Circulatiei din data de 03.04.2012 care a hotarat urmatoarele: "Comisia respinge solicitarea".
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3952 din data: 25-03-2012 pusa de WARGA HELMUT :
·  Cine face controlul beneficiarii de ajutor pt incalzire, caci s-ar impune un control la blocul 580 str. alba Iulia in sensul ca exista proprietari care consider ca este just in orasul nostru sa nu avem in spital medicamente suficiente \"ca nu avem bani\"iar pt persoane cu venituri care sa-si permita sa circule cu masina (cu pretul de lux al benzinei), avem fonduri!?
Raspuns din data de 10-04-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
In conformitate cu prevederile art. 30 alin 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 70/2011, "Primarii au obligatia de a efectua lunar, pana la inceputul sezonului rece urmator, la solicitarea agentiilor teritoriale, anchete sociale pentru verificarea veridicitatii datelor inscrise in declaratiile pe propria raspundere privind componenta familiei si veniturilor acesteia pentru cel putin 60% dintre beneficiarii dreptului la ajutorul pentru incalzirea locuintei.".
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3950 din data: 22-03-2012 pusa de stanescu alexandru :
·  as dori sa ma interesez ce trbuie facut pt, ca si in zona mea sa apara parcarile cu plata.ma refer la locurile dintre blocuri care se pot licita. as dori sa stiu daca in zona inconjuratoare a pietei agro-alimentare din vlaicu se poate face ceva.am probleme serioase in a gasi un loc cand vin seara acasa si nu din cauza pietarilor ci a locatarilor din zona. sant familii care au chiar si 3 masini parcate cea ce nu mise pare corect. as putea chiar si singur sa platesc pt. un loc de parcare? pe linga vecinii care au cate 2 sau chiar 3 masini parcate mai sant si cateva masini nemiscate de luni sau ani de zile. astpet raspuns si indrumari cu ceea ce pot face pt. a avea un loc de parcare. multumesc
Raspuns din data de 09-04-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform art. 2 alin. 3 din "Regulamentul de atribuire/licitare a locurilor de parcare in parcarile de resedinta din municipiul Arad" aprobat prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 439/28.12.2009 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobate prin Hotararea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 100/28.04.2011: "Locurile de parcare din parcarile de resedinta vor fi atribuite/licitate numai dupa amenajarea, semnalizarea verticala si orizontala si numerotarea acestora de catre administratorul parcarii de resedinta.".
Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la sediul Serviciului Parcari, situat pe Bulevardul Revolutiei nr. 50, luni - joi intre orele 08.00 - 17.00 si vineri intre orele 08.00 - 14.00 sau la numarul de telefon 0257/252100.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3945 din data: 06-03-2012 pusa de nagy iosif :
·  Lucuiesc pe str Campurilor din Gai. Acum cateva luni D-nul primar a declarat lucrarile din gai terminate in cea ce priveste canalizarea si amenajarea strazilor. As vrea sa stiu cum ramane cu strada noastra (Campurilor) unde nu s-au facut nici trotuarele nici carosabilul si nici luvrarile de canalizare pluviala nu s-au terminat, iar cei de la ICIM care au lucrat in zonasunt de mult timp plecati de pe aici.Cu stima !
Raspuns din data de 28-05-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va transmitem urmatoarele:
Lucrarile de repararatii carosabil strada Campurilor sunt cuprinse in comanda de lucrari pe luna martie 2012, emisa in baza contractului de "intretinere si reparatii curente drumuri in Municipiul Arad, lotul IV" incheiat cu SC. ICIM SA Arad, cu termen de finalizare 15.04.2012, urmand ca dupa aceasta data societatea sa fie penalizata pentru zilele de intarzaiere.
Serviciul Informare Cetateni
Sus

Intrebarea nr. 3943 din data: 03-03-2012 pusa de Cozma Ladislau :
·  Domnule primar vreau sa va rog ca platitor de taxe la zi, sa fiti mai eficienti la controlul actelor la taximetristi, cel putin 25 % nu au actele la zi dar lucra bine mersi . Pentru un control eficient ar fi mai bine sa se faca la dispeceratele firmelor de taxi chemand indicativele cu actele la zi. In speranta ca veti fi mai eficienti in viitor, va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 13-03-2012 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Vom lua in considerare sugestia dumneavoastra in efectuarea controalelor pentru activitatea de taxi.
Serviciul Informare Cetateni
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved